ssssemaa 12betul ya uzaktan baktı biliyor musunuz yanına gelip bakmadı bile hiç memnun kalmadım zaten.bayram sonrası başka doktora götüreceğim. İyice kabardı yüzü acaba acile mi gitsem? Acili de meşgul etmek istemiyorum ama korkuyorum da
12betul ssssemaa Ben de özelin acilinden baktırmıştım aslında . Kızım egzama idi bi doktorda öyle uzaktan yazdı yolladım sinir oldum . Her acil doktoru anlar mı bilemedm