Ya başka bir doktor da bu görselleri çok yanlış bulduğunu söylemişti ısırığa göre ne olduğu belli olmaz demişti. Doktora görünseniz daha iyi alerjiye benzemiyor. Karınca da düz sıra halinde nasıl ısıracak yüzünü bilemedim yani farklı bir şey gibi duruyor