balli_cilek Elfelf475 ya teşekkür ederim alayım bende o zaman ya çocuğun doğum günü pastasına falan iyi olur sanırım
balli_cilek suhedaaaaa hurmayla tatlandırmak daha iyi o zaman ben kurmaları sıcak suda bekletip blenderdan geçirip püre yaptım kavanoza koydum da o daha mı iyi olur o zaman, bir de dediğiniz gibi çok yorum gördüm bende 😒
ciray balli_cilek sabah muzlu pankekin içine koydum biraz. Normalde muz tatlı olurdu ama muzun tadı yoktu. Hiç acı bir tat bırakmadı, gayet lezzetli oldu. Beyorganik kullanıyorum ben, memnunum. İçeriği de temiz.
suhedaaaaa balli_cilek ben de hurmayı o şekilde değerlendirmeyi yeni akıl etmiştim valla ama taze kullanmak adına 3 adet haşlayıp ezmeyi düşündüm günlük olarak
balli_cilek suhedaaaaa kavanoza koyunca da ibanılamz taze kalıyor tadı ilk günkü gibi kalıyor bu 2. Yapışım hatta onla tatlandırsam dhaa iyi gibi snaırım
esraa_20 balli_cilek beyorganik aldım ben analizli bir ürün pestisit analizi var bakabilirsiniz evde yapılamaz gibi geldi bana ama tadı itibari ile
balli_cilek esraa_20 bir de soğuk sıkım olamıcağı için evde beyorganiğin bi çok ürününü kullanıyorum çokta memnunum özellikle bu pestisit analizi olması çok iyi bakayım yine
berengulce Peki bu elma suyu konsantresi kac gunde bozuluyor hemen bitmez çünkü bende almak.istiyorum tereddüt ettim
balli_cilek berengulce bence hemen bozulmaz yoksa kullananlar sürekli koymuyor dur bir şeylere diye düşünüyorum