balli_cilek Kızlar evde kendim yapabilir miyim oğlumun pastasını kendini vs tatlandrmsk için yapılır mı acaba yoksa hazır mı almalıyım
MoonCrystal balli_cilek pisirileni onermiyolar soğuk sıkım öneriliyor bilemedim bence zor olur evde yapmanız
esraa_20 balli_cilek beyorganik aldım ben analizli bir ürün pestisit analizi var bakabilirsiniz evde yapılamaz gibi geldi bana ama tadı itibari ile
balli_cilek MoonCrystal wefood var ama sağlıklı mıdır bu elma suyu konsantreleri sürekli vereceğim bir şey değil ama hurma özünü sevemedim. Pekmez tadı yoğun olarak veriyor
balli_cilek Ogulluana ya çok teşekkür ederim bakayım sağlıklı mıdır ya hurma öz’ü aldım ama inanılmaz pekmez tadı veriyor her şeye beğenemedim
MoonCrystal balli_cilek ben ordan aldım ama çok nadir kullaniyorum ve az kullanıyorum . O ozlerin hepsi şekerli ya
Elfelf475 balli_cilek ben hep kullanıyorum elma özü tadı değiştirmiyor ben kendim de şeker kullanmıyorum. Pankeki falan çok lezzetli oluyor
balli_cilek MoonCrystal üf ya 2 yaş pastası yapıcam vallahi nasıl tatlandırıcağımı şaşırdım hurma var acaba püresini yapıp onu katsam daha mı iyi olur özünü sevmedim 😒
MoonCrystal balli_cilek elma suyu iyi bence birazda tarçın olabilir oda güzel tat veriyo sonra hindistan cevizi olabilir
balli_cilek MoonCrystal o zaman ben bi elma suyu alayım daha iyi olucak galiba az bi miktar yeterli olur zaten heralde
MoonCrystal balli_cilek evet canım yaptığın şeye göre miktarı ayarlarsin ben kek yaptığımda bı tatlı kaşığından biraz az koyuyorum bu oioi kek kalıbı varya üçgen olan ondan
balli_cilek MoonCrystal baya tatlı o zaman bende az miktarda koyayım çocığa fazla şeker yüklemesi ne de gerek yok ama doğum günü pastasını da yesin isterim o yüzden alayımmen iyisi
balli_cilek Elfelf475 ya teşekkür ederim alayım bende o zaman ya çocuğun doğum günü pastasına falan iyi olur sanırım