caganali13 Bende gidicem diyetisyenime bugun 100 kiloydum en son 89.80 olmustum bu hafta cok kotu gecti vermemis olsam bile yuklenmiycem kendime sakin bir sekilde bu haftayi geciririm ins sizin kilo. Vermenize de cok sevindim tebrik ederim😍
Nazliezgi ebru3457 tarçınlı elma yedim tatlıya düşkünüm ama kilom çok çirkin duruyor bunun için yemem gerektiğine inandım ve yemiyorum
ebru3457 Nazliezgi bende zayıflamak istiyorum sabah iradeli başlıyorum kahvaltımıda ona göre yapıyorum öğlen kahve içiyorum o zamana kadar sorun yok öğlen sonu ikindi gibi bi tatlı isteği bastırıyor dayanamıyorum ya tatlı ya abur cubur yiyorum özellikle göbek bölgem kötü duruyor
Nazliezgi gooktuggmomms evet emziriyorum diyetisyenim de sordu bu soruyu ama bi değişiklik olmadı her şey yolunda hem emzirirken daha iyi gidiyor kilolar hem sürümün kalitesi artıyor düzenli beslenerek