[silindi] LezizeNine hshshahahahahhaha ay ben de bi kere yapmıştım öyle annem kullanıyordu bunları asla köpürmüyor bi de zımpara gibi oluyor ıslanınca ıslak ip ıslak yün insanı biraz huylandırıyor zaten 😂
Minnakordek tahin battaniye yapabilirsin elinden gelmiyorsa yapabilecek birine yaptır benim var çok severek kullaniyorum
[silindi] cLearQueen off çok severim yaa ben sizin afyonda kaplıca otel tarzk bi yere gelmiştim gerçi tansiyonum düşüp bayılmıştım ama olsun güzeldi flglg
Tatlican cLearQueen Bende bu örgülere sinir oluyorum 😄Sabunu hemen bitirir 😄😄 Çeyizden var duruyorlar 9 yıldır
Tatlican cLearQueen Yok ya ben seviyorum annemde örme kullanıyorduk amann sabun bitiyor be😄😄 Doğal liflerde varya onlardan alın.