Merhaba sevgili anneler,
Elimde evlenirken 5 sene önce annemin çeyiz olarak verdiği lifler var, kendime de ayırmama rağmen bunlar artık dolapta boş boş bekliyor. Bunları ne yapmalı? Bir maddi beklentim yok çevremde evlenecek biri olsa hepsi el emeği göz nuru hani doğrudan veririm mis gibi sakladım. Ama öyle birileri de yok, ne yapılabilir?