Biz katı gıdaya 6.ayda başladık. Bu sırada anne sütü ve formül alıyordu.
Formül mamayi 6-8.aya kadar 1 öğün verdim.Doktor da kesmemizi söylemişti.
Eylül ayindaydik 3 gün kuralına uyarak ev yoğurdu ile başlamıştık. Oğlum şu an 14 aylık. 15 aylık olmak üzere. Hiç muhallebi, kaşık maması gibi şeyler yemedi.
Yani şart mı bilemedim. Doktorumuz da hiç onermedi.