esraeylul30
5 gün kaldı 5. Ayımıza .
Tadımları bitirdim . Sadece serçe parmağımın ucu kadar .
1 haftadır kaşık maması yediriyorum . Günde defa . Biraz sulu yapıyorum . Yani muhallebi kıvamından bi tık sulu .
2,3 gündür bal kabağı haşladım verdim çok sevdi .
Bugün değişiklik yaparak elma haşladım verdim . Onu da eh işte idare eder .
Bizim ki sofraya saldırıyor vermeyince bağırıyor . Yine de onlardan sadece tattırıyorum bi kaç damla o kadar