ozgmlym Esraaaae evet gelişim sorunu yapıyormuş valla bize hep kolik kolik dediler cocugumuz uzun zaman enfeksiyon varmış de değiştirdik hemen kan idrar kültürü istedi öyle anlaşıldı
SeyhanEge Elif-ecre evett 3 kasımlıyız😍 geçen ay çok sık ve çok kusmasına rağmen 1kilo 200 gr almıştı bu ay 20günde çok az geldi. Motilium kullanıyoruz acaba o yüzden mi kilo alamadı anlamadım. Kullananlar var yazar mısınız lütfenn
Azizeugur SeyhanEge motiliumu bizde kullanıyoruz aksine kilo aldı geçen ay 250 gr almıştı reflüden alamamış ilaç kullanınca aldı bu ay şükür
SeyhanEge Azizeugur inşallah alır doktor mama miktarını biraz düşürmüştü. Ben 120 cc veriyordum ayına göre çok 90 cc ver dedi belki de o yüzden kilo alamadı. Şuan tekrar 120 vermeye başladım inşallah alır ama kusmalarımız çok çok az
Azizeugur SeyhanEge bizimde kusmalarımız az. Biz meme ile besleniyoruz doktor günde 1 defa da olsa aptamil ar mamadan da ver dedi ama bizimki yemedi hiç bıraktım bende
Cqdm46 Benim bebeğimde 3 ay 12 günlük, uykuya geçerken çok ağlıyor çok zor uyutuyorum 😔 Emzik de almıyor ya
Deletedmom122 Seker_serbet1 biz 3 ay 21 günlügüz 67 cm 7200 kg yuz. Cok sakiniz masallah geceleri uykumuz iyi. Artık cisimleri elle tutuyor ve agza götürüyoruz, etraftaki seslere de cok duyarlıyız annemizi babamızı tanıyor ve daha net tepkiler veriyoruz 🥰💞
SeyhanEge busradem501 benim sütüm kesildiği için mama veriyordum zaten mecbur önermek zorunda kaldı doktorumuz
Deletedmom122 Seker_serbet1 masallah canım Rabbim nice güzel günlerini göstersin inşallah yavrularımızın
kokusudalin 3 ay 3 günlükken 6300 62 cm. Şuan 3 ay 15 gunluguz mama değiştik durumlar ne mersk ediyorum. Umarım gelişimimiz gerilememiştir 😏