Seker_serbet1 3 ayını bitirmiş güzellikler nasıl, biz 3 ay 8 günlüğüz bugünkü kontrolü vardı 65 cm boy 6 kilo, uykusu düzenli değil daha, etrafa çok meraklı içtiği süt miktarını geçen aya göre bazen az içiyor, sizde durumlar nasıl
Nur_emir Seker_serbet1 3ay 6 günlüğüz bizde 6700 kilo 65cm boy bizdede bazen istahda azalma oluyor uykusu düzenli şükür
Dk2017 Seker_serbet1 3ay 13 günlük 3 ay kontrolünde 5050 dı @Defnedilan34 koç kg doğdu bebişler anne sütü mü alıyorlar sadece
DogaLina Seker_serbet1 bizde 3 ay 8 günlüğüz 🙈 62 cm boy 6 kilo. Uyku düzensiz malesef halaaa. İştah zaman zaman azalıyo
ozgmlym Seker_serbet1 3 ay 6 günlük 5350 kilo 57 cm boy idrar yolu enfeksiyonu geçirdik bilememişiz baya geç anladık anca toparlanıyor kızım:(
Defnedilan34 3 Ay 9 günlüğüz 6700 kilomuz 61 cm boyumuz uykumuz düzenli çok şükür 🧿 benim bebegiminde beslenmesinde azalma var🤷♀️
Seker_serbet1 Defnedilan34 benim ki boya gidiyor doğdugundan beri, iyiyimiş kilosu anne sütü mü alıyor tek
SeyhanEge 3ay 21 günlük oğlum ve 5700 kilosu 62 cm boyu. Kilo almıyo. 20günde 200 gr almış sadece sütüm yok mama veriyorum üstelik. Çok üzüldüm. İdrar tahlili yaptırdık bakalm sonuç ne çıkacak😔
Elif-ecre SeyhanEge 3 kasımlıyıızz 😍😍😍 biz de geçen cumartesi gittik. 1 ay 1 haftada sadece 550 gr almıştı. Ve ben günde 1 çok nadir 2 kere mama veriyordum. Süt alerjisi var, ve kaka problemi de vardı. Kilosu doktora az geldiği için mama ver diyor günde 2-3 kere ama eskiye göre azaldı sanki iştahı. Mamayı bitiremiyor. Boyu 64 cm di. Uykusu gündüz çok kısa uyuyor ama geceleri nispeten daha iyi gibi...
Seker_serbet1 Dk2017 2760 dogdu hastaneden 2400 çıktı yoğun bakımdan, sütümü içiyor gece uyurken bi öğün formül süt içiyor
Badevehande 3 ay 12 günlük olduk♥️ 3 aylıkken 7100 kilo 60 cmdi kızım💕 geceleri 2 saate bir emmek için kalkıyor çok düşkün uykusuzluk başa vuruyor artık
SeyhanEge Elif-ecre evett 3 kasımlıyız😍 geçen ay çok sık ve çok kusmasına rağmen 1kilo 200 gr almıştı bu ay 20günde çok az geldi. Motilium kullanıyoruz acaba o yüzden mi kilo alamadı anlamadım. Kullananlar var yazar mısınız lütfenn