kahvepres Normalde buraya sormam test var gidip yaparım birazdan yapcam grip oldum 1 hafta ama 3 gündür midem cok bulanıyor herşey lağam gibi kokuyor zoretin hap kulanyrmm cok korkuyorumm Allahım ne olur gripten olsun bu belirtiler
Meri-Mel kahvepres Ben de gribim bende de bulantı oldu hamile değilim afedersin o balgam ve sümük kokusu betbat bulantı yapıyor sucuk sarımsak falan çok kötü kokuyor bana da 😥
kahvepres MoonCrystal aslnda korkuyorum cünki ilac tedavisi göryrm ve buda cocukta hasar bırakyr umarımm griptendir
lAmMelodi kahvepres Benve değilsin o zaman merak etme bulantı gecikme sonrası olur derler.Gripdendir.Test zaten şuan göstermez varsada.Gecikme olursa yaparsın.
kahvepres Meri-Mel oyyy ck şükürrr vallahiii rahat nefes aldımm şuann etrfmdki herkes hamilesn diyince korktm cünki ilac kulnyrm hamilele kalmamam lazım
MoonCrystal kahvepres inşallah değildir diyelim gönlüne göre olsun ama tabiki testi yap ne olur ne olmaz
kahvepres Marfa_marfusha 2 yaşında cnm ondn korkum yok zoretin tedavisi göryrm Allah korusun buda cocuğu engelli yapıyor
forumgurmesi kahvepres zoretanin kullanırken hamike kalırsanız zaten kürtaj olmak zorundasınız umarım değilsinizdir. Korunurken herhangi bir sıkıntı oldu mu?
Ballilokmam11 kahvepres bulantı normalde 6.hafts gibi başlar derler ama sizin gününüze de varmış daha gripten de olabilir