rana0234 ben Beko almıştım fırınım ve ocağı ocağım çelik olan gri model sağlam olur diye onu aldım fırını da ona uyumlu tepsisi büyük olanı seç demişti kaynana buharlı pişirme kendi kendine temizlemesi vs bardı o zaman . Ocağımın bi gözü wolklu orda ki adam kızartmalar falan daha çabuk olur demişti öyle hatırlıyorum ben genel olarak memnunum 5 yıldır kullanıyorum