Daha önceki evimde vestel kullandım . Fırını yavaş pişiriyordu . Ocağın düğmeleri daha basit bozulmaya meyilliydi . Ocak gözleri, demirleri daha kalitesizdi . Şimdi silverline set kullanıyorum . Kalitesi tartışılmaz . Ocak demirleri döküm daha hızlı ısınıyor . Fırın hızlı pişiriyor . Mesela kek için 45 dk diyorsa ben 35 olduğunda çıkarıyorum . Davlumbaz karbon filtreyle çalışabiliyor .