gizcttt evimiz sıcak. 1 aydır açmıyorum. Belki daha önce bile açmayı bırakmış olabilirim. Bebeğim 1 tog uyku tulumuyla uyuyor, battaniye vs yok. Bizde incecik örtüyle yatıyoruz. Geçen hatta çok daraldım başka bir odanın penceresini üstten açıp o odada uyudum 🤦🏻♀️ İstanbul