3kedili2bebekli
Üstünü örtme alışkanlığı yok bende örtmeden kendi üstümü uyuyamam eşimde hiç örtmez mesela yaz kıl nerdeyse bende sanıyorum ki oğlumun üstünü örtmezsem üşür uykusunda annem uyuyanın üstüne kar yağar derdi bilimsel olarakda öylemiş cidden vücutta ısı dengesi değişiyormuş.
Neyse yani açmıyorum bende bi kaç gündür ama banyo falan yapınca üstüde açık olunca üşümesem bile aklım kalıyo sanki üşüyor gibi geliyo işte annelik sanırım 😆
Üstünü muslinle örtüyorum en inceyle ama gene uyanıyoe napıcam bilemiyorum