Yüreğim acıyo. Hamileyken her kadının yaşadığı korkuyu yaşamış ve göçüp gitmiş ne acı. . . Anneler gününü sevmezmiş annesi kendi annesini hiç görmediği için . Annesi olmayanın babası olmazmış hepsi kendi cümleleri. O kadar hissetmiş ki nur içinde yatsın. Rabbim ailesine eşine yavrusuna ferahlık versin. Keşke böyle olmasaydı keşke sağlıkla evladını bağrına bassaydı