Gözyaşlarıma hâkim olamıyorum. Tanımıyorum ama ne büyük acı hiç gülmemiş yüzü. Rabb’im öbür dünyada güldürsün yüzünü. Bebeğine çok ağladım gencecik oluşuna.. Ölen bilmez öldüğünü, ölüm kalan içindir.. Rabb’im ailesine sabır versin. Bebeği dünyada kötülük yüzü görmesin inşallah :(