Burcu_uu benim daha önceki çocuğum da yanağında vardı hicbir doktor yiyecekten olduğunu demedi 2 aylık falandı belli olmaya başladı ben yine herşeyi yiyordum kimse yeme demedi daha sonra iyi bir cildiye doktoruna götürdüm karışık krem hazırladı yazdı eczane hazırladı kremi ve sürekli özel biraz pahalı kremler kullandık geçti cildiye doktoru çok aşırı kuru cildi olduğu için öyle olduğunu söyledi banyo suyuna bile yağ yazmıştı onu damlatıyordum kışın çok soğuk olduğunda dışarı çıkarken krem sürüyordum sürekli şuan 5yaşına girecek hiç yok artık darısı tüm annelere.