Benim oğlumdada var canım 6 aylık. Banyo yaptırırken zeytinyağlı defne sabunu kullanıyoruz. Kıyafetlerinde sabun rendesi doğal. Bide doktor eczaneye krem hazırlattı onu kullanıyoruz başka hiçbişey sürmüyorum cildine. Yünlü şeyler giydirmiyorum %100 pamuk kıyafetler alıyorum. Azaldı baya canım.