EzgiFatihKerem 1 hafta sürdü ben o zaman kızımın benimle oyun oynadığını düşündüm bazen doktorculuk falan oynarken bahsediyoruz karnım ağrıyor gibisinden. Kızımda ağlama kabızlık kusma vs yoktu. Sadece ishallik durumu vardı birde günde 2 kez karnım ağrıyor diyordu. Doktora götürdükten 1 hafta içinde ağrısı kesilmişti ondan beridir demez. Doktor test yapma gereği duymadı halsizlik kusması yok zaten dedi sadece karnını dinledi çok hareketli diyerek ilaç verdi. Test olarak kaka testi örneği alınıyormuş ama genelde bir sorun çıkmıyor gerek yok bu yüzden demişti