Merhaba oğlum 2 ay 25 günlük. Hiç ağlak bi bebek değildi kendi kendine de oyalanmayı biliyordu. Bu 3 gündür gündüz uykularına yatırıyoruz 10 dk sonra katıla katıla ağlayarak kalkıyor, uykusunu alamadığı için sürekli ağlıyor. Meme kabul etmiyor. Normalde 4-5 uyku 30-40 dkdan yapardı. Kucağımda uyuyor, koyunca uyanıyo ve uykusunu alamadığı için bas bas bağırıyor.
Kundak yapıyorum, beyaz gürültü ve emzik. Bu haftanın da mı bir atağı var acaba?