Berfin4720 betul97_ ayy benmde o sorunum var ya kesinlikle en mantıklısı cam hergün eşim bir ton su harcayıp yıkıyor ben o giden suya üzülüyorum
metomom newmo ben konumunu ve odalarını değiştirmek isterdim merkeze uzak ve odaları küçük dikdörtgen 🥹
YumukluSucurtaa newmo evet eşimde öyle diyor zaten onlarda çıkmamızi istemiyor 😐 ama ben alışamadım sevemedim