YumukluSucurtaa newmo mutfağım banyom 15 senelik ev çünkü mutlu değilim evde ama biz oturalım diye kirayı 8000 bin yaptılar uygun tutuyorlar ondan katlaniyoruz
hepyerdeyizz newmo hahah evimkz müstakil eltimde dibimde girmek istemiyorum hemde oğlum evden kaciyo 😂😂Duvar olsa kacamaz
merrv26 newmo bütün fayansları ve evdedeki pimapenleri en çok onlardan şikayet çiyim müteahhit işi ona göre ucuz malzeme ucuz işçilik
newmo CheriBlossom çok iyimiş ya valla ev benim ıldugu için bir şey yapamıyorum şuan bebeğim çık küçük belki 2.çocukta satarım büyük eve çıkarız bakalım
YumukluSucurtaa newmo evet eşimde öyle diyor zaten onlarda çıkmamızi istemiyor 😐 ama ben alışamadım sevemedim