iremgl çok evham yapma annesi her çocuğun gelişimi farklı siz ilgilenin elbet meyvesini göreceksiniz benm ilk kızım 2 yaşından sonra konuştu ve ben aşırı takıyordum kafama gitmediğim göstermediğim doktor kalmadı anne demeyi bile 2 yaşından sonra demeye başladı şimdi susturamıyorum 😂