newmo 28 aylık bebeğim katılma nöbeti çok geçirirdi 2 yaşına kadar çok şükür zamanla unuttu nörolojiye her yere gittim normal bi durummuş sıkıntılı bişey yok yokmuş bi süre sonra bunu kullanıyor gerçekten. Şu anda çok nadir oluyor genelde düşerse canı yanarsa yapıyor. Çok çektim bu konuda çok korkuyordum önceden ya yüzüne üfleyip, yada yan yatırıp sırtını sıvazlayın