newmo ondandır zirvede olunca daha kötü birşey sorabilirmiyim sürekli her gün ağlama oluyormuydu bizde 28 günlükken başladı 10 gün sürdü ama karışık saatler en fazla 2 saatti bile bulmuyordu ağlama 12 gün oldu ağlama kesileli 12 gündür hiç öyle katılarak ağlamadı keyfide gayet yerindeydi gaz sıkıntısı da yaşamadı damla filan da kullanmadık ztn o ağlamalar dışında da öyleydi hep bizim ki o kadar mı sürdü acaba yada atak haftasındamıydı bilemedim o an doktora götürdüğüm de de direk kolik dedi 🤷🏻♀️ bu kolik tekrarlayan birşey mi acaba tekrar yaşarmıyım