Hayallerhayatolsa valla ben ne halayım ne de teyze.. görümcelerimden yola çıkıyorum bu yorumu yapıyorum onlar benim ve eltimin çocuklarına kız kardeslerinin çocuklarına davrandıkları gibi davranmıyorlar yani iyiler ama gözle farkedilir hangisine daha yakın oldukları ..bu yüzden teyze diyorum