Kızım 5 buçuk aylıkken döndü. Yok 3 aylık döndü yok doğar doğmaz döndü hala dönmedi mi diyorlardı 😅😅 bilinçli olarak dönme ile rastgele dönme farklı bence. Bende çok araştırmıştım yanlış hatırlamıyorsam 6 aya kadar normaldi. Her gün dönme egzersizleri yaptırıyordum. Yatak değil de oyun matı gibi sert bir zeminde olması kolaylaştırıyor. bir de dikkatini çekecek bir oyuncağı sağına ya da soluna koyarsanız onu almaya çalışırken hop diye dönüyor😅