zeynepkuzey61 bizde de 7aylıkken baya küçülmüş kapanmış sayılır dediler. Baş çevresi ölçümüyle takip edeceklerini söylediler. Önemli olan kafasının büyümesi diye anladım ben. Bazı bebeklerde erken kapanabiliyormuş ama ne gibi sorun oluyor hiç bilmiyorum umarım sorun olmaz. Bizim de erken kapandı.