doame Kızlar benim bebeğimin bıngıldağı baya kapanmış olduğunu öğrendim. Bebeğim 7aylık. Sizce erken mi? Bebeklerinizin bıngıldakları ne zaman kapandı? Bir sorun oldu mu tecrübesi olan yazabilir mi?
TulayGeriDon doame kızım 13 aylık. Ama sanırım 4. Aydan beri kapanmak üzere diyorlar. 0.5 cm açıklık var hala
myavocado doame 9 ay 10 günlük baya küçüldü ama tam kapanmadı. 9. aydan önce kapanması normal bir durum zaten değil,
metemom_ beybitolat bir yaşına yakın başlasa kapanmaya daha iyi olur canım şuan 9 aylık yeni başladı mesela kapanmaya
Mel1607 2 yaşa kadar vakti var 1 yaş değil. Bizim 22 aylık hala çok hafif eline geliyor kapanmaya yakın.
kubrakaradumann 6.5 aylık banada eve az kalmış kapanmak üzere dedi ama erken kapanması sorun olur demedi bilmiyodum erken kapanırsa noluyor
akinmom doame 1 ayında kapanmak üzere olduğunu söylüyorlardı 4. Ayda tamamen kapanmış şu an 4 ay 4 günlük önemli olan kafasının büyümesi dedi doktorumuz.
myavocado aylincanekin bildiğim kadarı ile beyin gelişimi ile alakalı sorunlara yol açabiliyor, ama çok ayrıntılı bilgim yok.
zeynepkuzey61 Benim bebeğimde 3 aylık bugün kontorl vardı kafa cevresi 40 cm ölcüldü bıngıldağı kapanmaya başlamış gibi dedi doktor 1 ay sonra tekrar bakalım dedi böyle olan var mı acaba ne gibi sorunlar olur
doame zeynepkuzey61 bizde de 7aylıkken baya küçülmüş kapanmış sayılır dediler. Baş çevresi ölçümüyle takip edeceklerini söylediler. Önemli olan kafasının büyümesi diye anladım ben. Bazı bebeklerde erken kapanabiliyormuş ama ne gibi sorun oluyor hiç bilmiyorum umarım sorun olmaz. Bizim de erken kapandı.