Benim kızımında hep crp yüksek çıkardı ateşler içinde ya doktorda ya acildeydik 19 aylikken hatta ilk atesli havalesini geçirdi en son 2 buçuk.yasinda bi doktora götürdüm bazı sorular sordu sonra kizimin pfapa olduğunu söyledi bir sonraki ateste kortizonlu ilacı alinca 2 saat içinde ateş düştü normale döndü ve doktorun teşhisi onaylandı. Pfapayı araştırın çocuğunuzda o belirtileri görüyorsanız bi doktorunuza danışın olabilir mi açısından geçmiş olsun🌸