Dedektifgadget Yeni çıktı sonuç daha doktora göstermedim yüksek mi çok ve antibiyotik verir mi ilerlemez dimi neden olmuş olabilir ilk defa crpsi Yüksek çıktı 🥹🥹🤦🏻♀️
Bsraglsn Dedektifgadget valla canım daha az önce hastaneden geldik 39.3 ateşle hastaneye gittik crp 103 çıktı antibiyotik iğne verdi oğlum 2 buçuk yaşında ama biz 9 aylıktan beri bu crp sorununu yaşıyoruz nerdeyse her ay hastanelerdeyiz malesef
Mom0008 Dedektifgadget vücutta enfeksiyon olduğunun anlamına geliyor canım antibiyotik verir yüksek ihtimal
Dedektifgadget Bsraglsn geçmiş olsun canım ishal de oluyor mu peki bizim ilk defa çıktı inşallah yükselmez çok
kuzeyyy07 Bsraglsn ilk çocuğumda nerdeyse iki yaşına kadar çektik bu crp yi ya. Düşmeyen ateş, tahliller hop crp yüksekliği. Artık korkulu rüyam olmuştu
Bsraglsn Dedektifgadget bu sefer ishalde oldu evet doktor bu ara ishal salgınının yaygın olduğunu söyledi 😔 geçmiş olsun size de
lAmMelodi Dedektifgadget Doktorla konuştukdan sonra haber et canim merak etdim InşAllah hemen geçer❣️
Mom0008 Dedektifgadget yatırmaz canım genellikle bakteriyel enfeksiyon olduğunda yükseliyor biz çok yaşadık
Dedektifgadget simseklivekalpli yatış vermedi ilaç verdi kızım serumun damar yolunu yerinden çıkardı üç kişi zaptedemedik
Dedektifgadget lAmMelodi enfeksiyon yüksek canım ama yatış vermedi kızım serumun damar yolunu yerinden çıkardı üç kişi zaptedemedik ilaç verdi işte inşallah geçer yükselmez