biricik2602 benim 26 Şubat doğum 😅😅 bulunduğum ilçede şube de yok olsa gidip bakacağım 🤦🏻♀️ eşimin işten izin alıp farklı ilçeye gitmemiz lazım da yatmadiysa boşuna da gitmek istemiyorum 🤦🏻♀️ çünkü mesaj falan da gelmedi bana. Mesaj gelmeyip alan da çok var verilmeyen de okudum 🥲