Gul-42 Mavisim34 yok degılım ama enıstemde karslı sık gıdıo gelıyor😃doğu yakası vardı yemek yemek ıcın duruyormu hala ykm vardı
Ecem__ novellaa merhaba canim hayirli olsun..evet kars kis olarak.uzun suruyor yalniz onca soguga rahmen insan usumuyor evler ona gore yalitimli isiniyor..4 yil kaldim hic hasta olmadik ailecek burnumuz bile akmadi 🤭