Mavisim34 Kars Merkezde değilim. Merkeze 15 dk olan Selim ilçesindeyim ben de mecburiyetten kuzey cepheden tuttum. Çok yakar çok öderiz eğer ısınmazsak ne yapalım. İlk kışımızı geçirmeden bilemeyiz tam. Ben her ihtimale karşı 2 ufo ısıtıcı da kurdum eve evim de küçük inşallah ısınır.