Feyekum 2 buçuk aylığız 20 günden sonra günde 1 kez mama verdim. Sma optipro veriyordum, gaz oluyo diye hipp önerdi arkadaşım. 3 gündür hip kullanıyorum o da sanırım kakayı zorlaştırdı çünkü ilk defa gece 3 te kaka yaptı. Gündüz bazen 1 bazen 2 kez yapardı normalde. Bi de hipp ’te palm yağı içeriği varmış o da düşündürdü… Bi kaç gün bakıp rahat edemezsem sma comfort denemeyi düşünüyorum. Doktorumuz mamaları ben önermem her çocuğa her mama aynı etkiyi yapmaz, deneyerek siz bulacaksınız dedi. Valla mama dünyası karışık.