Feyekum bizde aynıı bu sorun var. 5 6 belki 7 günde bir kakasını yaptığı için de şişkinlik oluyor ve mama istemiyor. Sırf bu sebepten dün tüm gün şehir hastanesindeydim. Doktor dedi ki kakasını biriktirip yapıyor henüz tam öğrenememiş dedi. Gastraenteroloji bölümüne alan açtı doktor. Orada söylediler. Comfort olan mamaları kullanmamı söyledi. Kaka yapmasına kolaylık sağlar dedi. Ben 2 haftadır sma comfort kullanıyorum inşallaj etkisini gösterir. Dediğin şekilde gaz çıkarıyor ama kaka yapmıyor. Golden goat kullanıyordum başta. O kabızlık yaptı ondan sonra kaka yapmayı bıraktı resmen. Sma comfort kabızlığı giderdi ama yine çok geç yapıyor