Leylaa_ hosgeldinbebekk9 valla ben 4 yaşa kadar çok rahattım sakindi hiç yaramazlık yapmazdı . Şimdi erkek çocuğu gibi oldu 😂
3erkekannesi__ Leylaa_ bu surumda da ciddiyet önemli gerçekten kızdığını belli etmek lazım gülmemek lazım yoksa tınlamıyolar 😅