Kızlar gerçekten çözemiyorum, kahvaltımızı yaptık beraber topladık bi saat oyun oynadık plan yapıyoruz nereye gidelim ne istiyorsunuz soruyorum babasına çocuğa . Çocuk kuruyemişleri komple saçtı yere camdan aşgıya . Ben tutana kadar tabağı da attı yere her yer cam . 39 aylık artık çok küçük de değil , camın kırılacağını kırıldığında benim de çok kızdığımı biliyor. Bile bile neden yapıyorlar , bir sorun mu var dümdüz şımarık mı . Kimse bizim psikolojimizi sorgulamadı ağzımıza yapıştırdılar bir tane yeminle eski düzeni arıyorum bazen bıktım ya