teacherikizannesi kralicee1903 ay bnde de öyleydi bn onu iptal ettim. Henüz almamıştım parayı yanlışlıkla başvuru yaptım sandım
hurreminruhu kralicee1903 ilk öğretmenim aile uygulamasından yatıp yatmadığını görebilirsiniz. Yatsa da e devlette devam ediyor görünüyor
hepyerdeyizz elfesyalina doğum ne zaman yaptınız acaba Mayıs içindeyse yatmamasi normal bir ay dolunca yatıyor
elfesyalina hepyerdeyizz 8 Mayıs’ta yaptım ama devam ediyor yazıyor benim sizinde oylemiydi kiminde talep oluştu kiminde kabul edildi yaziyormus
hepyerdeyizz elfesyalina Yani bildiğin kadarıyla ay dolmadan yatmıyor benimde iki aylık oolacak bayramın ilk günü bir aylık yattı
nhts Hanımlar Mayıs ayında doğum yapanlara yatmamistir henüz ben Ocak 6 da 3. Çocuğum oldu aldım ben 4 aylık ücreti 20 bin her ayda 5 bı alacağım
nhts 20 bı. Toplu aldım ama ben ocakta doğum yaptım diye toplu aldım Mayıs’ta doğum yapan Haziran’da Mayıs ayını alacaktır