kralicee1903 [https://mutluresim.com/images/2025/06/01/1tS3KQ.jpeg] merhaba kızlar doğum yardımı için başvurduö ama değerlendiriliyor yazıyor ve anne çocuk diye başka bir şey var ona ben başvurmadım ne olduğunu da bilmiyorum bilgisi olan var mı?
teacherikizannesi kralicee1903 ay bnde de öyleydi bn onu iptal ettim. Henüz almamıştım parayı yanlışlıkla başvuru yaptım sandım
hurreminruhu kralicee1903 ilk öğretmenim aile uygulamasından yatıp yatmadığını görebilirsiniz. Yatsa da e devlette devam ediyor görünüyor
elfesyalina Benimde 8 Mayıs ama bende sadece yardım yazıyor ve devam ediyor yazıyor anne çocuk veya doğum yazmiyor o yüzden sordum
kralicee1903 elfesyalina evet ya şaşırdım ben anne çocuk onu da anlamadım diğeri de değerlendiriliyor yazıyor hiç görmedim
hepyerdeyizz elfesyalina doğum ne zaman yaptınız acaba Mayıs içindeyse yatmamasi normal bir ay dolunca yatıyor
Niyesordunbucevabi kralicee1903 peki aylık mı almaya başlayacaksınız mesela benim 3 çocuk olduğu için aylık alıcam anne çocuk yardımına dönüştü diye düşünmüştüm sizin de öyle olabilir mi
elfesyalina Benimde 3 çocuk ama doğum yardımı falan yazmıyor sadece yardım yazıyor devam ediyor yazıyor sizinde oylemiydi ilkten alana kadar
elfesyalina Niyesordunbucevabi Benimde 3 çocuk ama doğum yardımı falan yazmıyor sadece yardım yazıyor devam ediyor yazıyor sizinde oylemiydi ilkten alana kadar