JuliJuli06 Ben Molfixin tüm bezlerini denedim ve hiçbirini beğenmedim. Çocuğum 3 saatte göle dönüyordu ve altında topaklanıyordu. 1 sene aktif olarak Prima premium care kullandım. Çok memnundum. Boykot dolayısıyla bırakma kararı aldım fakat hangi bezi denediysem ya sızdırdı ya topaklandı ya pişik oldu. Geçen gün tekrar prima aldım. Geceleri premium care gündüzleri de aktif bebek kullanıyorum. Gerçekten piyasaki en iyisi. Kilosu neyse ona göre alın. Tam kalıp.