JuliJuli06 molfix kalıp olarak dar o yüzden 6numara alın. Ama nacizane eski molfixci olarak yeni nesil teknolojisine geçtiğinden beridir bence bozuldu. Sarı paket goon kulot bez kullandım o da piyasadan çekildi diye riske atmamak adına prima aktif bebek aldım. Şimdi artık bezi bıraksın rahatsiz bi bez olsun biraz diye e bebek pofy 6numara aldım o da çok iyi çıktı. Gece cirtlisini kullanıyorum, gündüz kulot bezini ikisinden de memnunum. Pişik, tasma, ciste topaklanma olmadı hiç çok şükür