_YanakReisinAnnesii Divayorgunxx çinkoyu da şampuanı aldığım eczacı söylemişti benim de öylelşkle haberim oldu. Tahlil de bakılsa eksiklik varsa içeriden takviyeyle tamamlarsan ve bu şampuanı kullanırsan çok daha güzel sonuçlar alırsın demişti.
bayankivircik Divayorgunxx evet kötü maalesef mutlaka hormon testi yaptırın özellikle tiroid değerinize bakılmalı tam kan sayımı yapılmalı çinko bakılmalı ferritin bakılmalı
Neslihann37 Divayorgunxx işte tam da bence bu yüzden doktora gitmelisin altından önemli birşey çıkabilir
Divayorgunxx Hebelehubelee endokrine yönlendirdi yeşil alan açtm dedi ama açamamş gidemedim tekrar dahiliye gitmek zorndaym