Masalelisa11 dahiliye de birkaç aya bir kan veririm genelde ama hiç çinko bakıldığını tahliller de görmedim açıkçası kendimce isteyince bakıyorlar diye düşündüm,daha önce kendim başka birşeye baktırmak istediğim de doktora söylemiştim ve öyle baktırmıştım. Siz yine de bir sorun çinko işini,şampuanı bana 5 dakika falan beklet dedi bilmiyorum bende o şekilde kullanıyorum. Ambalajı kırmızı renk olan benimki bu arada,birçok farklı rengi varmış bende geçenler de görmüştüm.