yagmurkokusu_ balli_cilek aynen önce bir deneyin 1 2 saat gezin sonra karar verin ben şuan size verdiğim kodu alacağım ama orijinalini hypnotic poison
balli_cilek yagmurkokusu_ ay o orjinali dediğinizin muadili işte bargello da 193 ama mad parfümde de dediğinizmiş tamda aslında o parfümü arıyordum ağır mı çok nasıl
1zeynosileannis balli_cilek 171 i sevdim ben en çok 122 yi hiç sevemedim erkek kokusu gibi geldi bana
balli_cilek 1zeynosileannis aaa 122 herkes öneriyor aslında ama 171ide duydum ay hepsini alası geliyor insanın çok oluncada
yagmurkokusu_ balli_cilek evet biliyorum farkettim bargello da da baktığım için o yüzden çünkü muadillerde koku tam ayarlama yapamadıkları için sıktıktan 1 saat sonra tekrar koklayın alacaksınız mad tercih edin bargello biraz tende yapışkanlık yapıyor birde yaz mevsimine geçiş yaptığımız için
[silindi] Yıllardır Lacoste klasik kullanıyorum orjinalini alamadım bir ara bargellodan muadilini aldim 154 birebir aynı. Kalıcılığı falan da güzel ferah bir koku herkes sorar parfümün ne diye. Tavsiye ederim
balli_cilek [silindi] teşekkür ederim hiç duymamıştım onu bakıyım ona da bi deneyeyim mutlaka satış mağazasında
1zeynosileannis balli_cilek ya evet bende çok öneriliyor diye aldım ama sevemedim zevk meselesiikk sıkınca iyi gibi de kaldıkça değişiyor
balli_cilek yagmurkokusu_ kullandınız mı hiç dediğinizi peki kullananlar çok ağır diyor ama yaz ayı için uygun olur mu gerçi. Markalar koku ayarlaması vs dediğiniz gibi aslında
yagmurkokusu_ balli_cilek kokuyu sıktım 2 saat dolaştım almaya karar verdim ben şuan victoria secret vücut losyonu ve spreyini kullanıyorum bu kombine hoşuma gidiyor yaz mevsimi için yedekte özel günlerde kullanmak için alacağım aslında bir parfüm daha var aklımda da onun kokusunu daha bulamadım Ankaraya gidince bakacağım
balli_cilek yagmurkokusu_ bu daha böyle kadınsı bi parfüm sanırım yorumlarda öyleydi özel günler için düğündür kınadır davettir iyi olur diye düşünüyorum bende
yagmurkokusu_ balli_cilek sizde deneyin bence hemen karar vermeyin ben özelden size muadiller atarım favori öneriler onlara da bakın
bittercikolata__ Hayallerhayatolsa biz 1 ay önce aldık en son 360 tldi şuan tanesi 400 TL ama ikisi 600 TL
monarosealp34 Benim favori kokum bargello 272 evidence benim tenimde aşırı hoş duruyo kalıcılığı süper yolculuk yaparken bir kısmı poşet içine dökülmüstu 1 aydır gitmiyo koku o derecede birde 409 Victoria secret kokusu çok hoşuma gidiyo ama favorimdir evidence
monarosealp34 balli_cilek Üst notalar, ravent ve menekşe; Orta notalar müge ve gül; Taban notaları paçuli, misk ve meşe likenidir.
defom05 LezizeNine kimisi baharatımsı kokular sever kimisi çiçek kimisi şeker kokularını belki o yüzden kokusu sana hitap etmemiştir canım bende şekerimsi kokuları çok seviyorum🤷🏻♀️😂