duruglr benim kızımında anlında nohut tanesi kadar vardı göz damlası verdiler doktor gözüne yakın veya ağızda olmadıkça müdahale etmiyoruz ilaç kullanmasanızda 15 yaşına kadar kendiliğinden geçer dedi sizinkinin boyutu ne kadar acaba
Bide ben uçağa bindircektim bebeğimi basınçtan patlarmı yada tırnağıyla patlatırmı patlarsa ne yapalım diye sormuştum tampon yap özel bişey yapmana gerek yok demişti şimdi neredeyse geçti