asrinhatasi basakk01 benim de serdar ortaç. 4-5 yaşlarında olsaydık serdarı sevemezsin diye saçını çekerdim. O dönem ebru gündeş ile kankiydi ebru gündeşi hiç sevmezdim ahashshsh. Öyle de deli bir sevdaydı 😂😂😂
Furkans_Mom_2018 Usnac1995 ben de ortaokula gidiyordum ☺️ herşey daha doğal samimi içtendi de ondan güzeldi…
Furkans_Mom_2018 maygirl perdono ☺️☺️ Tiziano yu ben de begeniyodum bikaç şarkısını ezberlemiştim 😀 bide blue grubu vardı 4 erkek… Brad pitt, David beckham, justin timberlake hatta 50 cent ve usher a da hayrandım 😀
Furkans_Mom_2018 maygirl valla ben de dinlerim hatta 2002den 2007 ye kadar tüm yabancı şarkıları ekledim telefonuma ,halen dinlerim ☺️
maygirl Furkans_Mom_2018 evet gerçek ses ve soz yazarı cok az insanların duygularina dokunan,kulağa hoşgelen ve nakarattan ibaret olmayan yaratıcı bi müzik eskilerde kaldı:)
buaklinerdenaldinnerden 2prensesimvarcanim ay ben Batuhan karacakaya yı çok seviyodum şimdi ama çok kötü geliyo gözüme 😂
ckader 2prensesimvarcanim Ortaokulda Dicle ricky martin o dönem çok meşhurdu. Enrique iglesias ve adem levine. İmkansızı seviyorum galiba :)
maygirl Furkans_Mom_2018 evet neyse o günlerin güzelliğini hiç görmemekten iyidr diye teselli ediyorum kndimi:)