Muhammet asrinhatasi ya serdar ortaç kafasına niye eşarp geçirmiş onu anlamadım bunu yalandan yalan bı insanın amacı ne onu anlamadım serdar irtaca niye böyle bı yakıştırma yapmışlar onu hiç anlamadım🤣
asrinhatasi Muhammet bu fotoğraf internette en az 10-15 yıldır var. Fotoşop öğrenen biri denemiş bişeyler o zaman 😅 ben de anonim takılmak için bunu kullanıyorum. Sonuçta kadınların olduğu platform 🙃
zkdrr 2prensesimvarcanim benimki Türk değil Chris Brown hatta hala dinlerim bütün şarkılarını eşimde bıktı dinliyorum her dk diye 😅😅
kubraa___ 2prensesimvarcanim ya şimdi aklıma geldi😅show TV de bitane spiker vardı "Mustafa mandev"yanılmıyorsam ay çok hoşuma giderdi ya onu TV de görmek. Çokta yakışıklı değildi aslında onu gördükçe içim çız ederdi 😅neden değişik duygulara girdiysem artık 🤭
asrinhatasi basakk01 benim de serdar ortaç. 4-5 yaşlarında olsaydık serdarı sevemezsin diye saçını çekerdim. O dönem ebru gündeş ile kankiydi ebru gündeşi hiç sevmezdim ahashshsh. Öyle de deli bir sevdaydı 😂😂😂
Dolcegabbanne 2prensesimvarcanim ben hala her dinledigimde ağlarım neden öldü diye ölüm haberini TV’den duyduğumda 7yasindaydim ve annemde benim gibi çok üzülmüştü .. en sevdiğim şarkısıda “GÖZLERİN” 🥹🥹😭 yüzünde gülüşünde konuşmasında ayrı bir sevgi bağlılık gördüm hep. . mekanı cennet olsun..
Usnac1995 12betul Ay bugün otelde konserş vardı indi aşağı bizle misket oynadı. Fena kafa adam ya hayran olcak kadar da var 🥲🥲
Furkans_Mom_2018 2prensesimvarcanim İLHAN MANSIZ 😀 İlhan mansiiiiiiz diye bagırıyodu kızlar o zamanlar ah ah 2002 dünya kupası maçlarında aşık olmuştum odamın her yerinde resimleri posterleri 😅 sonra Beşiktaş takımının idman yaptıkları yere gittik lucescu yu bile gördüm onu görememiştim çok üzülmüştüm Kardeşim de harry pottera aşıktı
Usnac1995 Furkans_Mom_2018 Offff be ne günlerdi. Ben 7 yaşındaydım ama hatırlıyorum Biz çocuktuk diye mi güzel geliyor o günler. Yoksa sahiden herşey daha mı keyifliydi
Urazinannesiqw 2prensesimvarcanim Murat boz ayyy ne hayrandım ya ilk şarkısı kimini bacağından kimini dudağından beğenirim hepsini ayıramam falan diye bir şeydi bir de püfff de üfle vardı ergenliğimin deli çağları 😜
selenayd 2prensesimvarcanim Alexander Rybak 😀 Eurovision birincisi norveçli ayy ne hayaller kurardım 😂
Furkans_Mom_2018 Usnac1995 ben de ortaokula gidiyordum ☺️ herşey daha doğal samimi içtendi de ondan güzeldi…
minnakkofte 2prensesimvarcanim ayyy barış akarsuya ben de çok üzülmüştüm hatta geçenlerde yalancı yarim dizisini izledim bitirdim gerçekten çok büyük bir kayıp arada eşimle anar dinleriz.benim çocukluk aşkım murat bozdu ilk çıktığında ortaokuldaydim 😁
Furkans_Mom_2018 maygirl perdono ☺️☺️ Tiziano yu ben de begeniyodum bikaç şarkısını ezberlemiştim 😀 bide blue grubu vardı 4 erkek… Brad pitt, David beckham, justin timberlake hatta 50 cent ve usher a da hayrandım 😀
ralpyyy 2prensesimvarcanim one direction grubu 😅 evin her yerinde posterleri vardı buzdolabına bile yapıştırıyordum 🤦🏻♀️